• C2 en het begin van het nieuwe seizoen

12 sep 2022
  • C2 en het begin van het seizoen.

Na de stoppelhaene konden we weer fris en fruitig beginnen aan het nieuwe seizoen.

Helaas begon de eerste training voor Maud niet goed omdat ze haar voorste kruisband heeft afgescheurd.

Zondag 4 sept hebben we een oefenwedstrijd gespeeld tegen Luttenberg C1, dit was onze eerste wedstrijd samen dus best even wennen. De wedstrijd hebben we gewonnen maar het was vooral leerzaam en hebben we nog veel verbeterpunten gezien waar we aan kunnen werken.

Zondag 11 sept hadden we een teamactiviteit en gingen we om 9.30 op de fiets naar de dagcamping in Luttenberg.

Hier kregen we een bootcamp van topfit Salland. De tongen hingen goed op de tenen en we hebben allemaal goed ons best gedaan. Één van de trainster scheurt uit de broek( we noemen geen namen),  Michiel nam zijn taak om jumping Jacks te doen ook heel serieus en Marloes ging ook vol mee in de strijd.

Na deze inspanning was het tijd voor ontspanning en na de goed verzorgde lunch van Lianne was het tijd voor een quiz zodat de meiden elkaar beter konden leren kennen. ( ze weten nu dingen van elkaar die ze anders nooit hadden geweten )

Volgende week staat er nog een oefenwedstrijd op het programma tegen VZV C2 en de week erop hebben we het breedtesport toernooi en kunnen we goed voorbereid de competitie in.

Onze fotografe Rosalie heeft alles vast gelegd.

Sportieve groet van C2.