Reis je mee naar SEW om onze meiden te supporten in de strijd om de landstitel?
Zaterdag 25 april 19:00 uur is het tijd voor de eerste halve finale tegen SEW in sporthal de Bloesem, Wognum! De meiden kunnen jullie steun heel goed gebruiken!
Aanmelden voor de supportersbus graag voor woensdag 22 april 23:00 uur door een ticket te kopen via https://kwiek.weticket.io/halve-finale-sew-ds1-kwiek-ds1/shop
We hopen op jullie steun! ❤️🖤
