• Ook dit jaar doen we als Kwiek weer mee aan de Grote Club Actie. Vorig jaar was de opbrengst het fantastische bedrag 7500 euro! We zouden het geweldig vinden als het lukt om daar dit jaar overheen te gaan! De loten mogen verkocht worden vanaf zaterdag 20 september.

    En dit jaar zijn er ook win-acties voor de beste lotenverkopers.

    Verkoop je 25 loten of meer? Dan verdien je Grote Clubactie Medaille. 


    Verkoop je 40 loten of meer? Dan maak je kans op fantatische prijzen, zoals een Nintendo Switch! Je kan jezelf opgeven via de site van de Grote Club Actie of via deze link.

    Komt er niemand bij je langs de deur en wil je toch graag Kwiek ondersteunen? Je kan via deze link ook een lot van Kwiek kopen. De actie loopt tot en met 30 oktober.

     

    Bedankt voor jullie steun!