• Lidmaatschap

• Klik op deze knop als je je wilt aanmelden bij HV Kwiek.

• Proeftrainingen H- en F- jeugd (5 t/m 8 jaar)

Wat leuk dat uw kind wil meetraininen bij de H- of F- jeugd! Hij/zij kan 3x mee trainen om te ervaren of handbal ook echt iets is voor hem of haar is. Aanmelden voor deze proeftraining kan via henfaanmeld@hvkwiek.nl.

Vergeet daarbij niet voor- en achternaam en de geboortedatum van uw kind te vermelden !

• Contributie

Contributie per 1 januari 2023

Standaard contributie per maand voor leden van HV Kwiek bedraagt het volgende:

• Senioren (>18 jaar) : EUR 36,-
    • Recreanten : EUR 26,-
    • A jeugd : EUR 31,00
    • B jeugd : EUR 31,00
    • C jeugd : EUR 30,00
    • D jeugd : EUR 28,00
    • E jeugd : EUR 26,00
    • F jeugd : EUR 22,50
    • H jeugd : EUR 22,50

Alleen trainen: Leden die alleen trainen en geen wedstrijd spelen, betalen 50% van het genoemde contributie tarief.
    Blessures: In het geval van een langdurige blessure kan na 3 maand de contributie tijdelijk worden stopgezet. Dit kan worden aangevraagd bij de ledenadministratie.
    Standaard opzegtermijn: 3 maanden.

Contributie toeslag per 1 januari 2024

Voor teams met een betaalde trainer geldt een contributietoeslag die ieder jaar door het bestuur wordt vastgesteld / herzien. Voor seizoen 2023-2024 is de contributie toeslag als volgt vastgesteld:

• DS 1 : EUR 10,00 per maand
    • DS 2 : EUR 10,00 per maand
    • Jeugd A1 : EUR 9,00 per maand
    • Jeugd B1 : EUR 8,00 per maand
    • Jeugd C1 : EUR 7,00 per maand
    • Jeugd D1 : EUR 6,00 per maand

Contributie en toeslagen worden berekend o.b.v. het team waarin speelsters spelen.

• Heb je een vraag over je lidmaatschap?

Heb je een vraag over je lidmaatschap, de betaling, of wil je bijvoorbeeld een wijziging doorgeven? Neem dan contact op met onze ledenadministratie.

• Afmelden lidmaatschap

• Let op: bij het opzeggen van het lidmaatschap is een opzegtermijn van drie maanden van toepassing, ingaande op de eerste dag van de volgende maand nadat dit formulier is ontvangen door de ledenadministratie.

• Leergeld Salland

Mocht u vanwege financiële redenen de contributie van uw kind niet kunnen betalen, dan kunt u een beroep doen op Stichting Leergeld Salland. Stichting Leergeld Salland zet zich in voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiële middelen en die vanwege gebrek aan deze middelen niet mee kunnen doen met hun leeftijdgenootjes. Meer informatie vindt u op de website van Leergeld Salland