PCA MobileKorbeldIntersport Bols TeamsportVital Centre

Persbericht: Edward Wolf blijft ook komend seizoen trainer van PCA/Kwiek DS2

Raalte 17-04-2020

De in Dalfsen woonachtig trainer heeft er al weer 5 seizoenen opzitten bij de club uit Raalte. Hij is hier begonnen bij de C1 en na 2 jaar doorgestroomd naar het landelijk spelende A1 team. Toen er vorig jaar ruimte kwam binnen de trainersstaf heeft hij de overstap gemaakt naar het senioren opleidingsteam van PCA/Kwiek.

“We zijn erg blij dat Edward ook voor het 2e achtereenvolgende seizoen ons 2e team wil blijven trainen en coachen”, aldus voorzitter Michel Rabelink. "Edward heeft afgelopen seizoen samen met zijn team laten zien dat ze bovenin de 2 e divisie kunnen meedraaien. Na het abrupte einde van de competitie stond het team stevig op de 2e plaats en dat is een geweldige prestatie. Hij is een trainer die uitstekend bij onze vereniging past, het talent staat bij hem centraal en zijn ambitie, enthousiasme en de wil om te willen winnen staan garant voor mooie resultaten."

Het 2e team van PCA Kwiek heeft als doel de aansluiting met het 1e team te blijven houden en te verstevigen. Promotie naar de 1e divisie staat dan ook volgend seizoen als doelstelling op het lijstje!

“Ondanks het feit dat de dames 2 selectie nog niet op volle sterkte is heb ik er alle vertrouwen in dat we ook komend seizoen weer mee kunnen draaien in de top van de 2e divisie”, aldus Edward. "Het team is grotendeels compleet gebleven en ik verheug me op de samenwerking met Lars".

- Einde persbericht -