PCA MobileKorbeldIntersport Bols TeamsportVital Centre

Persbericht over het aangekondigde vertrek van Tonio van Rhee

Graag uw aandacht voor bijgaand persbericht over het aangekondigde vertrek van Tonio van Rhee als hoofdtrainer bij DS1 PCA Kwiek Raalte.

Persbericht PCA Kwiek

vrijdag 06 december 2019

Hoofdtrainer Van Rhee stopt eind van dit seizoen

Trainer/coach Tonio van Rhee stopt aan het eind van dit seizoen bij de DS1 selectie van Handbalvereniging PCA Kwiek uit Raalte. Dit maakte hij vandaag aan het bestuur en het team bekend. De zeer goede resultaten en het vooruitzicht om volgend seizoen op eredivisieniveau te spelen, hebben zijn besluit niet beïnvloed. Het bestuur gaat per direct, samen met alle betrokkenen, aan de slag om deze positie goed in te kunnen vullen.

In februari stapte Van Rhee als hoofdcoach in bij DS1, na het vroegtijdige vertrek van Jan Majoor. Van Rhee wist het team bijeen te houden wat tot uitstekende sportprestaties leidde. Zelfs met het vooruitzicht om volgend seizoen op eredivisie niveau te kunnen gaan trainen en spelen. ‘Ik ga er de komende maanden alles aan doen om met het complete team die promotie te bewerkstelligen´, aldus trainer Tonio van Rhee. Hij hoopt na zijn aftreden meer van zijn vrije tijd samen met zijn gezin te kunnen genieten.

Tonio van Rhee is al vele jaren als trainer verbonden aan PCA Kwiek en trainde diverse teams en keepers. ´We betreuren zijn besluit, maar zullen dit respecteren´, aldus voorzitter Michel Rabelink. ´Tonio heeft een grote staat van dienst binnen onze vereniging en we zijn hem zeker veel dank verschuldigd. Als bestuur gaan we natuurlijk zeer spoedig in overleg met alle betrokkenen over hoe en met wie we de positie van trainer/coach gaan invullen. Gezien de positieve dynamiek binnen Kwiek en de huidige prestaties van DS1 verwachten we hier weer een toekomstgerichte oplossing voor te vinden´, aldus Michel Rabelink.

Colofon
Dit persbreicht wordt verstuurd namens het bestuur van Handbalvereniging PCA Kwiek. Heb je een vraag? Of wil je reageren? Mail dan naar: secretaris@hvkwiek.nl