• Reglement ontvangst scheidsrechters HV Kwiek

De verantwoordelijkheid voor de ontvangst van scheidsrechters in Tijenraan ligt bij HV Kwiek als thuisspelende vereniging. Met onderstaand regelement willen deze ontvangst zo goed mogelijk inhoud geven.

• Benader scheidsrechters alsook collega verenigingen te allen tijde fatsoenlijk en met respect.
    • Een team vertegenwoordiger van Kwiek ontvangt de scheidsrechters en maakt hen wegwijs in Tijenraan.
    • Indien een scheidsrechter een partner/introduce heeft meegenomen heeft deze recht op vrije toegang.
    • Na de wedstrijden die door bonds- en verenigings scheidsrechters gefloten moeten worden, krijgen de scheidsrechters en eventuele introducees een consumptie aangeboden. Dat geldt voor de volgende teams: C1, B1, A1, A2, alle dames en recreanten teams.
    • Na de wedstrijd is er de gelegenheid om gezamenlijk met de tegenpartij en de scheidsrechters de wedstrijd te evalueren.
    • Mochten er zich rondom wedstrijden calamiteiten voordoen dan is HV Kwiek verantwoordelijk voor de veiligheid van de scheidsrechters en dient dus zorg te dragen voor een veilige omgeving.
    • Voor eventuele vragen is de scheidsrechterscommissie bereikbaar op scheidsrechters@hvkwiek.nl.