• Binnen onze vereniging zijn er twee vertrouwenspersonen, die door leden, ouders en kaderleden benaderd kunnen worden over iedere vorm van grensoverschrijdend gedrag.

    De te volgen procedure is als volgt:

    • De klacht wordt door middel van een telefonisch of persoonlijk gesprek gemeld bij één van de vertrouwenspersonen.
    • De vertrouwenspersoon lost de klacht op, of doet een beroep op de klachtencommissie binnen de vereniging. Deze commissie bestaat momenteel uit Wendy Wolfkamp en Carla Westenenk .
    • De klachtencommissie behandelt de klacht en stelt zo nodig de te volgen procedure vast. De klachtencommissie kan zo nodig advies inwinnen bij het meldpunt van NOC*NSF. Contactpersoon bij het NOC*NSF is de heer Weber (tel. 06-53935813 of 0900-2025590).
    • De bevindingen van de klachtencommissie gaan terug naar de vertrouwenspersoon, die deze vervolgens mededeelt aan de klager.
    • Het eindoordeel wordt aan de klachtencommissie medegedeeld, waarna de klacht wordt afgedaan.

    De vertrouwenspersoon is Carla Westenenk